La posició d'una imatge pot ser absoluta - en la pantalla - o relativa respecte al sistema de coordenades (Per veure més detalls, podeu consultar sobre les propietats de la imatge, 3.1.1). Això es pot dur a terme, marcant tres punts vèrtexs i ens permet escalar, girar i fins i tot distorsionar les imatges.
Per poder veure els efectes dels punts vèrtexs, podeu crear tres punts A, B, i C. Fixeu A com el primer vèrtex de la imatge i B com el segon vèrtex. Al arrossegar A i B en el mode Desplaça podeu observar l'efecte. Podeu fixar, a continuació, A com el primer i C com el tercer vèrtex. Finalment podeu establir quatre punts vèrtex per observar com en arrossegar-los, es distorsiona la imatge.
Després d'observar com es pot influir sobre la posició i mida d'una imatge, podeu experimentar altres alternatives. En adjuntar una imatge a un punt A, fixeu la seva amplada a 3 unitats i la seva altura a 4 unitats: executeu les següents instruccions
En arrossegar el punt A en mode Desplaça, la imatge conserva les mides.
Per a més informació, vegeu el comandament Extrem (4.3.13).